maandag 11 april 2011

Hema cleansing tonic

Ik heb een hele gevoelige huid en ik heb een droge huid. Voor mij is dit een heel vervelend huidtype, omdat ik vaak heb dat ik voor producten van de droge huid een reactie krijg. En de gevoelige huid producten doen weinig tegen mijn droge huid. Snap je het nog een beetje??

Vandaag ga ik wat vertellen over de Hema cleansing tonic voor de vochtarme droge huid. Ik heb deze tonic al een tijdje en ik wilde hem eerst goed uittesten. Ik heb onder tussen al een hele fles opgemaakt. Dat wil al veel zeggen.

sorry dat de foto niet zo'n goede kwaliteit is maar de foto camera van mijn vader was in gebruik en ik heb er op het moment geen meer. Ik zal even vertellen wat er op de achterkant van de fles staat:
De reinigende tonic hydrateerd en verfrist de vochtarme en gevoelige huid. Breng wat tonic aan op een watje en verwijder de laatste restjes make-up, reinigsmelk, huid vet en vuil van het gezicht.  Het beloofd dus te hydrateren en te reinigen.

Dit doet het ook. Ik gebruik de reinigsmelk van de hema en hierna de tonic. Het werkt heel goed en ik zie ook duidelijk dat het de laatste resten foundition er van af haalt. Na de hele routine voelt mijn huid lekker fris aan. Maar ik moet wel echt nog een goede cream opdoen want anders gaat mijn huid toch weer trekken. Ik vind het zeker een aanrader en hij is ook niet duur ronde de 3 a 4 euro, en dat voor 250 ml!

Ik heb ook nog de mouse van deze lijn maar ik kan er nog niet veel over zeggen omdat ik telkens van mening swich dus hier horen jullie nog over!

Ik geef dit product een .............. 7.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten