maandag 7 februari 2011

om me beter te leren kennen: Blogtv

Vandaag ga ik jullie iets vertellen over blogtv. Wat is blogtv? Blogtv is een site waar je met mensen over de hele wereld een livechat kunt houden. Er zijn mensen die beginnen een chat door hun webcam en microfoon aan te zetten, je kunt ze dan zien en horen. Je kunt dan leuke dingen vragen of gewoon een leuk gesprek beginnen. Ik doe dit bijna elke dag. Zelf ben ik nog nooit een chat begonnen, als ik mijn nieuwe laptop heb dan ga ik dat wel zeker doen. Het is leuk om dan met mensen van Engeland of de USA te praten. Ik heb ook zo mensen leren kennen.

Als ik mijn blog een tijdje heb zal ik ook zeker een livechat organiseren. Zodat ook jullie me beter leren kennen en allemaal leuke vragen kunt stellen.
blogtv

Het is vandaag maar een kort berichtje omdat ik nog veel moet leren en veel huiswerk heb. Ook zijn dit gewoon berichtjes zodat jullie een beetje weten wat ik leuk vind etc.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten