woensdag 27 juli 2011

de beautyblogs die ik volg!


Om me wat beter te leren kennen wil ik jullie de blogs laten zien die ik volg. Het zijn er een aantal dus ik ga ze allemaal langs en ik ga er ook allemaal iets over vertellen. Ik zet mijn top 3 boven aan en daarna is het eigenlijk allemaal willekeurig.

1) beautygloss.nl
ik heb dit filmpje gekozen omdat dit het eerste was wat ik van beautygloss heb gezien. Ik ben een tijd helemaal fan geweest van de hills, dus ik melde me aan bij de hills hyves. Hier zag ik het filmpje van mascha opstaan en zo kwam ik op haar site. Door haar is mijn passie voor beauty ontstaan:D. Mega bedankt Mascha!

En natuurlijk deze geweldige chick! TESKUH!! yeah. Teske is een hele leuke spontane meid die leuke en grappige video's maakt en ze heeft ook nog een blog. Het leuke bij haar is dat ze ook lifestyle dingen doet en niet alleen beauty, hierdoor ken je haar ook heel goed. Vandaar ook dit filmpje hierboven. check even haar site teskuh.nl!


En natuurlijk deze Limburgse schat. Zelf kom ik ook uit Limburg dus haar stemmetje maakte me helemaal blij:D. Ze is heel erg leuk en grappig en haar video's en artikelen vervelen mijn niet! Zeker een aanrader!! beautyfreak.nl

En dan komen nu de overige blogs. Ik ga geen video's er meer bij doen maar ik vertel er even iets bij wat ik er van vind en dan ga ik weer verder anders word het wel een mega lang artikel.

MISSLIPGLOSS.NL:
misslipgloss is net als beautygloss de grootste Nederlandse beautyblog! Ze maakt goede video's waar je ook echt iets aan hebt. Ook haar looks spreken mij erg aan omdat zij een beetje de zelfde stijl heeft als mij. Ze houd erg van natuurlijke tinten en daar hou ik op het moment ook wel van!

VERACAMILLA.NL:
Vera is een meid waar je erg goed om kan lachen ze is altijd vrolijk in haar video's en in haar artikelen vind je haar humor ook altijd weer terug! Ik vind haar favoriete en haul video's altijd heel erg leuk. En verder zijn haar artikelen altijd typisch vera en niet een stijl gepikt van een andere site.

FEMMENISTAS.NL:
Trista is iemand met een leuke stijl het is gewoon iemand die zichzelf durft te zijn en dat vind ik leuk. Ze heeft hele leuke duidelijke artikelen en ze request aan van bezoekers dit is iets dat ik erg leuk vind!

LIVELIFEGORGEOUS.NL:
willemijn en Martine zijn twee meiden die altijd lachen en nooit chagie zijn! Als ik de video's van ze bekijk dan wordt ik altijd weer vrolijk hihi. De site ziet er altijd heel erg mooi uit en is ook heel duidelijk.

BEAUTYLAB.NL
HELE LEUKE VIDEO'S dit is het gene wat ik vooral kijk op beautylab. De artikelen kijk ik niet zo vaak maar de filmpjes wel

dan nog een paar kleinere blogs waar ik af en toe op kijk:
makeupsisi.blogspot.com
cherize.nl
dutchdivalaura.blogspot.com
dit zijn ook zeker aanraders om even op te kijken! Hier kijk ik meestal 1 keer per week op en dan lees ik even alle artikelen.

op de meeste site's kijk ik dagelijks even anderen 1 keer per week! Ik hoop dat ik jullie nog wat leuke sites heb laten zien die jullie misschien nog niet kende! vooral de eerste 3 sites zijn mijn favoriete maar soms dan heb ik ook wel eens periodes dat ik bijvoorbeeld meer naar misslipgloss kijk of naar veracamilla.

xox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten