maandag 25 juli 2011

review dokter van der hoog oog-lip make-up remover


                                                
Vandaag een review over de twee fase oog – lipremover van dokter van der hoog. Oogmake-up remover is een product dat je blijft kopen en waar je in kan variëren. Je hebt olies, lotions of een twee fase zoals deze.  Zelf gebruik ik het liefste de 2 fase. De eerste 2 fase remover die ik had was van bourjois. Maar helaas is deze uit de collectie. We hadden er nog 2 in de afprijs bakken liggen maar die had mijn collega voor me neus weg gepikt hihi. Ik vind de 2 fase fijner omdat je er ook makkelijk waterproof make-up weghaalt. Maar doet deze dat ook?



Als je naar het flesje kijkt is het eerste wat je ziet een doorzichtig blauw laagje en een licht blauw lotion achtig iets.  De bedoeling is dat je voor gebruik goed doet schudden. En dan wordt de vloeistof licht blauw.

Je brengt het aan op een watje en dit leg je op je oog zoals je bij iedere oog reiniger doet. Hou hem 10 seconden vast en weeg dan voorzichtig al je make-up weg.  Bij mij gaat dit prima helaas heb ik wel nog af en toe dan je van die wasbeer ogen krijgt maar als je dan even met je hand veegt is het meesten weg, later met je reinigingmelk haal je dit weer weg. Zelf heb ik hier geen moeite mee zolang ik het maar goed weg krijg later.

Als lip make-up remover gebruik ik hem niet echt. Alleen soms als ik lipstains op heb en daar werkt hij echt super voor!

Het fijne aan deze remover is dat hij makkelijk alles weg haalt zonder enige moeite. Ik gebruik vaan waterproof eyeliner van essence of fluid liner van mac. En deze haalt hij zonder veel moeite weg. Mascara verwijderd hij ook super. Met lotions heb ik hier vaak veel moeite mee en worden mijn ogen heel rood. Dus heb jij ook gevoelige ogen dan is deze zeker aan te raden. Ik heb wel gezien dat de formule een beetje veranderd is de lichtblauwe lotion is nu doorzichtig geworden. Dan weten jullie dan in ieder geval dan hoeven jullie niet alle winkels af te zoeken naar de lichte blauwe en de blauwe variant want die is er waarschijnlijk niet meer.

Ik geef dit product een dikke 9+ !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten