zondag 17 juli 2011

ik kom weer terug!



Ja jullie lezen het goed ik kom weer terug! Ik ga jullie nu even een update geven van alles wat er de afgelopen dingen zijn gebeurt in mijn leven. Als eerste ben ik GESLAAGD! Dit is alweer oud nieuws en ik had het jullie natuurlijk veel eerder moeten laten weten maar ja. Ik had gewoon even de tijd nodig voor mezelf om even tot me te komen. Want ik heb het zo druk gehad met alles school, thuis, een baan zoeken noem maar op. Maar nu ik alles onder controle heb is het tijd om mijn oude leven weer op te pakken en deze blog met knipperlicht werking weer op groen te zetten.



Zoals ik net al vertelde was ik opzoek naar een baan. En ja hoor dat is me gelukt yeaaayyy. Ik had op veel plekken gevraagd. Bij de bristol, de zeeman, mexx etc etc. Maar nee overal waren al mensen aangenomen of ik voldeed niet tot hun wensen. Maar waar wil een beautblogster het liefste werken???
Weet jij het antwoord? Ik wel bij een drogist natuurlijk. Bij de DA zochten ze geen mensen. Bij de trekpleister zochten ze geen mensen. de kruidvat vond ik niet leuk om te werken omdat hij zo groot en onoverzichtelijk is. Maar Rianne waar werk je dan???


hmmm zegt dit genoeg?? Ja ik werk nu bij de etos en ik vind het super leuk! Ik merk wel dat ik nu veel minder drang heb om make-up en dergelijke te kopen omdat je er de hele dag mee bezig bent. Misschien toch wel ergens goed. Zo leer ik mijn geld te sparen! Ik vind het echt geweldig om mensen te kunnen adviseren en zo zie je hoeveel je van andere beautyblogs kunt leren. Ik had niet gedacht dat sommige dingen zo moeilijk zijn. Ik heb super goed in wiskunde (met een 9 geslaagd:D) maar geld terugtellen blijf ik lastig vinden! haha maar ja dat kan ook aan mij liggen. Ook heb ik het hier natuurlijk druk mee en de aankomende 3 weken moet ik veel werken omdat al veel collega's van mij op vakantie zijn. Maar ik ga proberen om iedere avond een artikel te schrijven. Ik heb al dingen voor reviews gebrainstormd.


Sorry voor de kwaliteit foto's maar ik heb ze even snel gemaakt met mijn laptop en ja het is avond dus helaas maar jullie begrijpen wat ik bedoel! Dit is alleen maar review dus anderen dingen komen ook nog! Mijn filmpjes heb ik op het moment even verwijderd omdat ik er niet tevreden over was en daar wacht ik ook nog even mee. Wel misschien micro filmpjes van mijn nagels en dergelijke maar geen hele lange filmpjes. Misschien is het over 2 weken anders maar dat zien we dan wel! Ik ga dus nu elke avond of middag als ik tijd heb artikelen schrijven. Iedere 2 dagen komt er verlopig een artikel. Misschien als ik eenmaal op gang ben dat het iedere dag wordt. Hier wil ik graag volgende week mee van start. dus vanaf maandag 25 Juli is riannelovesmakeup back! Ik ga nog een week op kamp en wil dus dan zoveel vooruit hebben geschreven dat ook dan artikelen online komen misschien niet om de 2 dagen maar dat horen jullie dan wel, omdat ik natuurlijk die week niet vooruit kan schrijven maar ik kan wel de artikelen iets verder uiteen trekken zodat ik in het begin van die week erna wel nog genoeg tijd heb om bij te schrijven. Maar dit is alweer veel te ver vooruit gedacht en jullie snappen het misschien niet meer. Vertrouw me het komt allemaal goed;)

Volg me op twitter: twitter.com/Rianne_Nelissen!
xox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten